pondělí 5. ledna 2009

Blake Chandlee, Facebook: konference 2008

Blake v tomhle filmu mluví, mimo jiné, o reklamě na Facebooku. Budoucnost reklamy vidí v integraci reklamy do konverzací které mezi sebou lidi na Facebooku vedou - a do toku každodenností, které o sobě chrlíme... Tím nejsofistikovanějším způsobem, kterým lze produkt do tohoto toku integrovat, je udělat ho tak skvělý a vzrušující, že se o něm nebude dát nemluvit... I méně vzrušující produkty do toku konverzací integrovat lze, i když uměle. Příkladem takového nástroje je Facebook Beacon, který sleduje to, co na webu děláte, prohlížíte a kupujete a pak o tom dá vědět vašim přátelům. Je to, samozřejmě, kontraverzní nástroj a k jeho použití proto Facebook vyžaduje svolení uživatele. Budoucnost reklamy míří směrem, který razí Amazon nebo Facebook: k recenzím výrobků přímo od zákazníků a k agregaci dat o skutečném chování lidí na webu, jehož výsledkem bude přesně zacílené doporučení pro uživatele (od "přátel", nebo lidí, kteří mají podobný profil)...O tom a o budoucnosti sociálních sítí mluvil Blake Chandlee 15. října 2008 na Vikárce.




Blake Chandlee on Facebook from Perfect Crowd on Vimeo.

A tady je Blakova prezentace z konference Londýn v Praze 2008:

About Facebook by Blake Chandlee

View SlideShare presentation or Upload your own. (tags: facebook socialnetworks)

Žádné komentáře:

Okomentovat