sobota 23. května 2009

Workshop s Markem Earlsem, 1.června 2009

Mark Earls, jehož vystoupení nadchlo posluchače na  konferenci/workshopu Londýn v Praze 2, se vrací do Prahy.  Na konferenci měl na své vystoupení pouhou hodinu. 1.června bude mít Mark v Long Tale Café svůj vlastní workshop, který - jak jsme už psali na stránkách Perfect Crowd- bude "zaměřený na to, jak převést do praxe principy "social influence", protože, jak říká Mark, "(skutečný) marketing není o tom, co my (výrobci) povídáme lidem, ale o skutečném chování lidí, které je vidět a jehož součástí můžou být naše výrobky a značky...o chování, které se dá napodobit, přizpůsobit, lze se vůči němu vymezit, dá se o něm mluvit, zkrátka to nejsou jen obrázky v televizi nebo v novinách".

Mark úspěšně aplikoval tyto myšlenky v praxi pro klienty z oblasti rychlobrátky, bankovnictví, reatailu....I o příkladech z praxe bude workshop s Markem Earlsem.  Zároveň budeme pracovat na několika případových studií, které si sami zvolíme, tak abychom si osvojili klíčové zásady marketingu postaveného na principech "social influence".  

Pokud máte o workshop zájem, napište nám na info@londynvpraze.cz nebo se předběžně zaregistrujte na stránkách Londýna v Praze na Facebooku -tady  

V tomhle zajímavém filmu mluví Mark s Johnem Kearonem o stádním a jiném marketingu: 



Tady je program na Markův workshop:

Program na 1.6.2009, workshop s Markem Earlsem
9.30 káva
9.45 – 12.30
Principy „social influence“ a stádního marketingu, teorie a praxe – Mark Earls
12.30-13.30 oběd
13.30 – 16.00
„Insight Activator“, pod vedením Marka Earlse a inspirovaný ranní přednáškou
Jak praktikovat marketing založený na „social influence“? To si společně vyzkoušíme na konkrétních příkladech.
16.00 – káva nebo jiné nápoje a networking….